- Bugüne kadar üniversitemizin açtığı görevde yükselme ve unvan değişikliği sınavları için teşekkür ederiz. İdari personelin kariyeri için Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği sınavının ÖSYM takvimine bırakılmadan kurumun ihtiyacı göz önünde bulundurularak açılmaya devam edilmesi;
Görevde Yükselme Sınavı için ÖSYM’ye kontenjanlar bildirildi. ÖSYM ile bu sene içinde sınav yapmadığı takdirde Üniversite olarak sınavın açılabileceği görüşülmüştür.
- Teknik personelin de Görevde Yükselme Sınavı’na girerek yönetici olabilmesinin önünün açılması;
Sınavlar artık ÖSYM tarafından yapılacağı için giriş şartlarını da yine ÖSYM belirleyecektir. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’na göre Görevde Yükselme Sınavı giriş şartlarını taşıyan herkesin sınava girebileceği görüşülmüştür.
- Yardımcı hizmetler kadrosunda bulunan lise mezunları için Görevde Yükselme Sınavı yapılması;
Sınavlar artık ÖSYM tarafından yapılacağı için giriş şartlarını da yine ÖSYM belirleyecektir. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’na göre Görevde Yükselme Sınavı giriş şartlarını taşıyan herkesin sınava girebileceği görüşülmüştür.
- Aile bütünlüğünün bozulmaması doğrultusunda engel durumu, sağlık durumu, ya da belirli bir yılı tamamlamış olanların tayin ve nakil taleplerinde personele kolaylık sağlanması;
Aile bütünlüğünün bozulmaması, engel durumu ya da sağlık durumu vs. gibi konularda mümkün olan tüm desteğin verildiği ve verilmeye devam edeceği görüşülmüştür.
- İdari personele de Yüksek Öğretim Tazminatı, Üniversite Ödeneği ve Geliştirme Ödeneği verilmesi;
Mevzuata göre bir şey yapılamayacağı, yasal düzenlemelerin yapılarak genel olarak bu sorunun çözüme kavuşturulması gerektiği görüşülmüştür.
- Üniversitemiz tarafından verilen hizmet içi eğitimlerin, dünyayı ve ülkemizi saran ekonomik sıkıntılar göz önüne alınarak bütçemizde tasarruf edebilmek ve bütçeyi zorlamamak amacıyla uzaktan eğitim sistemi üzerinden verilmesi;
Eğitimlerin mümkün olduğu kadar Uzaktan Eğitim Sistemi kullanılarak verilmeye çalışılacağı görüşülmüştür.
- Akademik yayınlarla ilgili yayın sayılarının arayüz programı geliştirilmesi;
Program üzerinde çalışmaların devam edildiği görüşülmüştür.
- Üniversitemiz Senatosunca kabul edilen uluslararası alan indeksleri gibi kitap bölümünün de ulusal ve uluslararası alan indekslerinin yapılması;
Üniversitemizin ulusal ve uluslararası yayınevlerinin birçoğunu kabul ettiği görüşülmüştür.
- Derginin Q değerine ulaşılabilmesi için InCites – Clarivate sitesinin üniversitemiz erişimine açılması;
Q değerine ulaşmak isteyen akademik personelimizin, Kütüphane Daire Başkanlığı üzerinden erişim sağlayabileceği görüşülmüştür.
- Yemekhane hizmetinde rezervasyonlarda diğer üniversitelerde olduğu gibi istenilen günlerin seçilebilmesi;
Yemek İhalesi süresinin bitimine kadar araştırılıp değerlendirilebileceği görüşülmüştür.
- Saat Kulesinin önündeki Kule Kafenin hizmete açılması;
Kule Kafe, Kuğu Kafe gibi kafeler Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı ile istişare edilerek değerlendirileceği görüşülmüştür.
- Tüm personelin istek, şikayet ya da önerilerini iletilebileceği bir elektronik platform geliştirilerek yayınlanması (AKÜMER- AKÜ İletişim Merkezi);
Afyon Kocatepe Üniversitesi resmi web sayfasının altında bulunan ‘BİZE ULAŞIN’ kısmından herkesin ulaşabileceğinin yanı sıra Google Play ve App Store üzerinden uygulamanın indirilerek ulaşılabileceği; uygulamanın linkinin de yakında tüm personel ile paylaşılacağı görüşülmüştür.
- Yaz dönemi için servislerin devamı;
Bu yıl için servislerin devam edeceği görüşülmüştür.
- Kampüs içinde bulunan başıboş sokak hayvanları için gerekli tedbirlerin alınması;
Afyon Belediyesi ile ortak çalışmalar yapılması planlanmaktadır.
- KİK kararları ve Banka promosyon sözleşmesi gibi kararların sonuçlarının ilgili Başkanlıkların sayfasında ve kolay ulaşılabilir olması, Üniversitemiz web sitesinin ana sayfasında da yayınlanması ve tüm personele mail atılması;
İlgili Daire Başkanlığının resmi web sayfasında paylaşılmaya devam edecektir.