Başkanlığımız tarafından idari personelimize yönelik olarak düzenlenen hizmet içi eğitim programları kapsamında, 15-16-17 Haziran 2026 tarihlerinde “Excel Kullanımı” konulu eğitim yüz yüze gerçekleştirildi.

Enformatik Bölüm Başkanlığı Laboratuvarında düzenlenen eğitim programına eğitici olarak katılan Enformatik Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Ertuğrul ERGÜN, Excel programının iş hayatındaki önemi ve etkin kullanımına ilişkin katılımcılara kapsamlı bilgiler aktardı. Eğitim süresince temel Excel uygulamaları, veri düzenleme ve analiz işlemleri ile pratik kullanım yöntemleri uygulamalı olarak ele alındı.

İdari personelimizin yoğun ilgi gösterdiği eğitim programı, katılımcıların sorularının yanıtlandığı soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.

Program sonunda, üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Şuayıp Özdemir tarafından, katkılarından dolayı eğitici olarak görev yapan Dr. Öğr. Üyesi Ertuğrul Ergün’e teşekkür belgesi takdim edildi.

Personel Daire Başkanlığı olarak, çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini geliştirmeye yönelik eğitim faaliyetlerimizi sürdürmeye devam edeceğiz.

  

17 Haziran 2026, Çarşamba 26 kez görüntülendi